Pro Vás

02.09.2022

Pomalu, ale jistě mi dochází, že na druhé straně sedí někdo a tohle čte. Asi malinko předpokládám, že to bude číst žena. Žena, která hledá informace, inspiraci, vědomosti nebo snad chce k sobě ženu-porodní bábu?

Právě dnes mi došlo, že to čte i někdo jiný než já. :) 
A ráda bych sem napsala ještě jednu myšlenku - díky Adrienko. :)
Adrienka mi dnes totiž napsala krásnou větu: "Porodní asistentku do každé rodiny." 
V tu chvíli jsem si uvědomila, že to čte i někdo jiný... Právě teď ty. A možná teď nosíš pod srdcem další úžasnou bytost co to vnímá. Vnitřně mě to spojuje se všemi kdo to teď čtou. A já moc děkuji za tvůj čas.

Tak se usměj. Jsem tu s tebou.
Přeji ti štěstí,

Marťa

Martina Šintáková - Porodní asistentka | © 2022
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky